10 Ekim 2015 Cumartesi

Melhame-i Kübra 2017 Yılında Olabilme Olasılıgı




فيظهر السفياني "Böylece Süfyan (Süfyan Taraftarları) zuhur eder"  Naiym bin Hammad kaynaklı hadisin Hicri 1437 yılına(2015-2016 yılları arası) işaret eder. Bu yıllarda Süfyan ordusunun temelleri atılacaktır. Suriye ve Irak'taki yaşanan bu gelişmelerin sürece ne kadar çok yakın olduğumuzu gösteriyor.

Aradan 1 yıl sonra sonra hadislerde bahsedilen Horasan bölgesinden Hz.Mehdi Taraftarları olan Siyah Bayraklılar çıkacaktır. Yine Naiym bin Hammad kaynaklı hadislerde أصحاب الرايات السود "Siyah Bayraklı Taraftarlar" büyük ebced hesabına göre 2017 yılına, أهل خراسان  "Horasan ehli" büyük ebced hesabına göre Hicri 1438 yılına (2017 yılına) işaret eder.

Hadislerde Siyah Bayraklıların Süfyan Taraftarları ile ilk çarpışacağı yer Estahir kapısıdır ve galibiyetle sonuçlanacaktır.

Estahir kapısı İran sınırları içerisinde olup Irak sınırına yaklaşık 300 km uzaklıktadır. Naiym bin Hammad kaynaklı hadiste يقاتل أصحاب السفياني فيهزمهم "O (Hz.Mehdi'nin Siyah Bayraklı komutanı)

Süfyan taraftarları ile savaşır ve onları yener"  Naiym bin Hammad kaynaklı hadisin büyük ebced hesabına göre 2018 yılına işaret eder. Böylece Siyah Bayraklıların ilk galibiyeti 2018 yılında olacaktır. 2018 yılında İran içlerine kadar ilerlemiş bir Süfyan ordusuna tanık olacağız.

Dikkat edilirse bu hadis Süfyanın değil Süfyan Taraftarlarının yenileceğini belirtir. İlerleyen yıllarda Süfyan, rivayetlerde belirtildiği gibi Hz.Mehdi ile aynı yılda çıkacaktır.

"Horasan’dan çıkan siyah bayraklılar Küfe’ye iner, ve Mehdi Mekke’de ortaya çıktıktan sonra, O’na biat için elçi gönderirler." (Suyuti). Siyah Bayraklıların İran sınırları içerisinde Süfyan ordusunu mağlup ettikten sonra Irak'a indiklerinde Hz.Mehdi'nin çıkacağını unutmamak gerekir.

فإنه المهدي في الأرض "Şüphesiz o, yeryüzündeki Mehdi'dir" Naiym bin Hammad kaynaklı hadisin büyük ebced hesabına göre 2019 yılı Hz.Mehdi'nin çıkışını düşündüğümüz yıldır. En doğrusunu Allah bilir.

Geçen yüzyılın müceddilerinden Said Nursi Hazretlerinin Hicri 1340 senesinde yazmış olduğu Süfyaniyetin 100 yüzyıl süreceği ve bu sürecin Hicri 1440 yılında biteceği Miladi olarak 2019 yılıkarşımıza çıkıyor. Bununla beraber kitaplarında Hz.Mehdi'nin yüzyıl başında çıkacağını da belirtmiştir. Nasıl ki Hilafetin yıkılması 1919 yılından itibaren başladıysa 100 yıl sonrası olan 2019 yılında Hilafet battığı topraklarda tekrar dirilmeye başlayacaktır.

Rum Süresinin 4.ayetinde,"Bundan önce de sonra da emir, Allah'ındır. O gün müminler, sevinecekler" kısmı 2010 yılına tekabül eder. Bu ayet indikten 9 sene sonra önceki emire işaret edilerek Rumlar galibiyet kazandı. Ayetteki sonraki emir olan müminlere müjdelenen habere istinaden 2010 yılına 9 yıl eklediğimizde 2019 yılı karşımıza çıkar.




Enfal süresi 18.ayeti şöyledir.

 ذَلِكُمْ وَأَنَّ اللّهَ مُوهِنُ كَيْدِ الْكَافِرِينَ "Bu böyledir. Şüphesiz Allah, kâfirlerin tuzağını bozar." Ayetin ebced değeri Hicri takviminde 1440 yılı (Miladi 2019 yılı) olarak çıkması onun çıkışı ile kafirlerin sebep olduğu fitnelerin ve planların son bulacağına inanıyoruz.

Grubumuzda bulunan bir Allah dostunun rüyasında eşinin 4 sene sonrasında 2018 (yılında) Hac vazifesini yerine getirdikten sonra Hz.Mehdi için Mekke'de beklediğini görmüş ve bu Allah dostu dönüş için eşini ikna edip İstanbul'a geri dönmüşlerdir. Demek ki 2018 yılından sonra müjdeli haber gelecektir.

2004 yılında Hakkın rahmetine kavuşan ve önceden Suriye fitnesi çıkacağı zaman Türkiye'ye akın eden mültecilerin olacağını haber veren Abdullah Gürbüz Baba Hazretleri, o yıllarda Hz.Mehdi'nin hayatta olduğunu ve henüz kendisinin mehdi olmadığını talebelerine belirtmiş olup video kayıtları mevcuttur.

Levamiül Ukul Şerhi Ramuz El Ehadis kitabında Hz.Ali (r.a) şöyle buyurmuştur. "Besmelenin harflerini sayın ve sonunda zamanın bitmesini ve Mehdinin çıkmasını bekleyin. Ona uyarak selameti bulun". Yukarıdaki diğer ipuçlarında gösterdiği gibi besmelenin işaret ettiği 2016 yılının sonunda sürecin başlayacağına ve Hz.Mehdi öncesi son dakika alametlerinin gerçekleşeceğine şahit olacağız



41 yorum

  1. sufyan esed ve sufyan taraftarlari iran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hz.mehdi 1979 da dunyaya geldi 2018 de zilhiccede melhamei kubra baslayinca o zamanlarda zuhur edicek

      Sil
    2. Süfyaniler şialardır esatta süfyanidir

      Sil
    3. Süfyaniler şialardır esatta süfyanidir

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. harbiden iyiydi �� ama hamaneyle konuşan benim ispatlarımda

      Sil
  3. Recep ayında Sufyan huruç eder

    YanıtlaSil
  4. Hilafet 1919da mi kaldırıldı

    YanıtlaSil
  5. baş döndürücü bir hızla dünya hem teknolojik hem sosyal olaylarla ilerliyor.....daha çok zaman var ....dediğimiz olaylar birde bakıyoruz yaşanıyor bile.....ben tüm kalbimle inanıyorum mehdi As....çok yakın bir zaman içinde zuhur edecek..bukadar kan bukadar göz yaşı gerçekten çok fazla..bu sevgisizlik..zalimik ..bencillik..haksızlık hukuksuzluk..vs..göklerdeki günahsız melekleri bile ağlatıyor buna eminim ..mehdi As..tüm insanlık için uyarıcı olarak gel meli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunda haklısın kardeşim

      Sil
    2. Mehdi benim. Ama bir çoğunuz bana inanmayacaksınız?

      Sil
  6. Ebced değeri ile 2019 rakamını veren ayetler, Kovulmuş şeytandan Allah'a sığınırım.

    Allah, takva sahiplerini (inanarak ve inançlarını uygulayarak) zafere ulaşmaları dolayısıyla kurtarır. Zümer Suresi 61
    Andolsun, kitap ehlinden, ölmeden önce ona inanmayacak kimse yoktur. Nisa Suresi 159
    Yusuf ve kardeşlerinde soranlar için ayetler (ibretler) vardır. Yusuf Suresi 7
    Biz yalnızca sana ibadet eder ve yalnızca sen'den yardım dileriz. Biz doğru yola ilet! Fatiha Suresi 5-6
    Sonunda vaad geldiği zaman! İsra suresi 7

    YanıtlaSil
  7. hesaplarınızın hepsi yanliş 2180 yılını işaret ediyor yaptıgınız hesaplara + 100 yıl daha ekleyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hz mehdi 1985 Ağustos doğumludur şuan İstanbul'da yaşıyor zuhur unu beklemektedir ismide besmelede gizlidir tersten okuyunca dikkatli okuyan görür.

      Sil
    2. Hz Mehdi ben mehdiyim diye ortaya çıkmayacak alimler onu alametlerinden tanıyacaklar ve ona biat edecekler. Hz Mehdi mekkede zuhur edecek Ve Şuan yaşıyor. Hiç kimsenin onu tanıdığınıda zannetmiyorum sahte mehdilere kanmayalım

      Sil
    3. valla kardeşim bende imamın askeriyim heralde onuda tam bilmiyorum doğmadan önceki halimi biliyorum anneme diyorum seni dolaşmaya geliyodum die annem gülmekten kırize giriyo anlamadım gitti ama allah yüce allahı bilmiyorsunuz bu günahların işlenilen olayların hepsinin hesabını sorucak allah affeder diyosunuz ama küfür ve yalancı insandan melekler kaçar allahım affetsin beni

      Sil
  8. 2019a19daha ekleyin 2039da mehdi as.
    gelecek diyenlerde var doğrusunu Allah bilir

    YanıtlaSil
  9. Mehdi as.İçin 2039 diyende var Allah bilir

    YanıtlaSil
  10. Hz mehdi 1985 Ağustos doğumludur şu an istanbulda dır zuhur unu beklemektedir ismide besmelede gizlidir tersten dikkatli okuyan görür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1990 doğumlu kendisi arap suriye de hapiste gördüğü işkence lerden dolayı ölmek üzereyken gelmiş ve mucizevi bir şekilde iyileşmiş. Ben mehdinin geleceğine inanmıyordum ama onu tanıdıktan sonra içimden bir his o olabileceğini söyledi ve bir rüya gördüm anlatmayacagım burda.iyice araştırdığımda hadislerde anlatılan bütün özellikler kendisine uyuyor. Kendisine sen mehdisin desem döver beni valla:)

      Sil
    2. Hazreti Mehdi as 2019 da Mekke'de zuhur edecektir

      Sil
  11. En doğrusunu yüce Allah bilir..

    YanıtlaSil
  12. Dünyanın heryerinde felaketler ve karşıklık söz konusu tüm dünyada Amerikasından tutunda Türkiyesine kadar hiçbirşey bilmenize gerek yok dünya karışmış durumda.Bu nedenle ben gelmesi an meselesidir diye düşünüyorum. Hatta şuanda net bir zaman vermek Allaha şirk koşmak olduğu için an meselesi olarak zamanı adlandırıyorum. Zaman verenler vedikleri zamanlardan yargılanacaklarını bilselerdi dillerine sahip olurlardı. Kıyamet yaklaştığını ve çok yakında olduğunu bilerek hareket etmemiz gerekiyor. Sanki Mehdi yarın gelecek gibi hareket etmemiz gerekli ama nedendir bilinmez hiç gelmeyecek gibi hareket ediyoruz. Mehdiyi bulmak için de benim düşüncem DNA testi ile bulunabileceğini düşünüyorum. Bilindiği üzere Mehdi Hz. Muhammed (SAS) evlatlarından yani devletimizin başındaki kişiler Mehdiyi bulmak isterlerse bulabilirler. Mehdi olunmaz Mehdi doğulur. Herkes Mehdi olmak ister ama 1 kişi olur. O sebeple Peygamber efendimizin Sakalına DNA testi yapılarak Mehdi ortaya çıkartılabilir. Nasıl derseniz çok karmaşık gibi görünse de nasıl canları sıkıldığında referandum yapıyorlar ise Mehdi içinde bir oylama yapılarak Halka sunulabilir. Burada gerçekçi olmak gerekirse gerçek Mehdiyi insanlar birleşirse bulabilirler. Herkes etrafında Mehdinin belirtilen garip şahsını düşünerek hayatındaki en ilginç kişinin adını oy pusulasına yazacaklar. Hatta isterlerse bu oylamayı internet üzerinden bile yapabilirler. Var sayalım ki 3 tane ali veli kırkdokuz elli olsun en çok adı çıkan kişileri dna testine sokacaksın ortaya çıkacak. Benim düşüncem devlet bu konuya el atarsa gerçek mehdi ortaya çıkmak zorunda kalır:) Size soruyorum Allah herkese akıl vermiş kullanalım diye değil mi ? Mehdiyi insanlar arayarak bulacak diyor. Hatta karda sürünerek de olsa Mehdiye katılmak. Bu oylama mevzusu çoğu kişiye saçma geleceği gibi çoğu kişiyede mantıklı gelecektir. Mehdiye inanlar veya inanmayanlar önemli olan Mehdiyi bulmak için bir adım atan devlet büyükleri imamlar yok. Herkes sistemin kurbanı olmuş. Herkes ev kirasını veya kredi borcunu yada şirket sahipleri elemanların maaşlarını sigortalarını hesaplamasını yapıyor. Akpartinin Mehdi ile alakalı şuana kadar bir çalışma başlatmaması insanı korkutuyor.( Mehdi mehdi olduğunu bilmeyecek diye hadisler mevcut bunları belirterek yorum atacaklar olduğu için şu notu eklemek istedim : Mehdi yaşantısını düşündüğünde farklı olduğunu anladıktan sonra yine sessiz olmayı tercih edecektir. Bizim burada Mehdiyi ortaya çıkartmak için tüm insanların el ele olup en ilginç kişiyi bulmamız gerekiyor. Mehdi'nin ünlü olduğunu ama herkesin onu bilmediğini söylüyor. Ünlü demek sosyal medya demek? Tv demek? Şimdi size soruyorum TV ye çıkmış olsaydı herkes onu bilebilirdi çünkü TV ile sosyal medya arasında çok ciddi fark var ben Mehdinin Sosyal Mecralarda aktif olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye acele ediyosun okadar allahın hikmwtine karışılırmı cevap yazmak istersen sademm2@gmail.com

      Sil
  13. �stanbul'da iş çıktı Ben de İnşaat ustasıyım bir yer kiralama Mıştım tek başına yatıyordum sene 2009 12 Ay indi ve 2010 yılına giriyor bir aya kadar ve ikinci aya kadar işim sürdü oradan ikinci Aydan bir rüya gördüm Rüyamda Allahu Teala'yı gördüm oğlum seni bir peygamber olarak yeryüzüne göndereceğim Ben de dedim ki istemiyorum neden dedi ağzim o kadar bozuk kendime hakim olamıyorum ve bu mertebeye taşıyamam bana sordu söyle dedi ben ne istersem o olacak Ağzıma bir tokat vurdu 21 gün Başım hep ağrıyor rüyada kalktığında bedenime bir ağrı bir çöküntü girmişti yalnız ben rüyayı böyle gördüm bir odada yatıyordum Kapı açıldı Allahu tala içeri girdi ve bedenim kendiliğinde havaya kalktı O kadar hissettin ki o kadar hissettiğim ki anlatamam yüzüm yukarı Ayağımı yukarı doğru havaya kalkacağız şekilde yatay şeklinde havada durdum Bir metre altında boşluk bir buçuk metreye 2 metre üstünde boşluk havada Durmuş şeklinde etrafında dolanıp söylüyorsun ve ben kimsin dedim ben senin rabbinim seni yaratan yerleri gökleri niçin rüyama girdin dedim Seni bir peygamber olarak yeryüzüne göndereceğim kabul etmediğim gibi belirttiğim yukarıda yazdığım gibi öyle düşünceler içerisine girdi ağzım bozuk olduğu için bu mertebeye taşıyamam Tokatı vurunca ben ne istersem o olacak kapıyı kapattı Ve ben yine düştün kalktığında o düşünce kalktığımda Rüyadayım rüyada mıyım gerçek miyim bilmiyorum Benim Altüst oldu Belki de çok gerçekten ama beden taşımadığı için rüya gibi geldi bana bu sene böyle geçti geçen sene yani yıl 2016 beşinci ayın mayıs ayı bir rüya gördüm Hz Muhammed Aleyhisselam gördüm anlamı öptü sarıldı bana rüyada oğlum Allahu Teala sana öyle bir mertebe göndermiş ki bunun farkına var peki farkına varabilmek için nasıl bir işaret nasıl bir iş yapmış bana dedi ki bak seni bileklerinde üçgen var boğazın kesik bu Allah'ın Sana özel bir işaretidir bir lütuftur Bu yüzden bunları çok dikkat et bekleyeceksin daha sana emir vermeye ne kadar ve kayboldu gitti ellerinden öptüm gittim sabahleyin kalktım bileklerime Baktım Hakikatte o üçgenler boynumu kesiği gördüm Çok şaşırdım kimseye de anlatamıyorum anlattığım zaman millet gülüyordun ve bazen interneti çok araştırıyorum öyle bir bilgisayar yazılımları cep telefon yazılımları yapıyorum ki okumadım haldeyim sanki bu cep telefonu şeyleri ben yaratmışım gibi özel yaptığım yazılan yazılımlarda var hala elimde duruyorlar ve ben bir gün interneti araştırdım Hz Mehdi den bahsediyor Bazen düşünüyorum diyorum bu Ben olabilir miyim bazen de diyor ki ya benim gibi bir insan bu mertebe en zaten taşıyamam inanamıyorum İnanmıyorum inanmıyorum da ve videoları izleyince milletin Hazreti Mehdi Aleyhisselam da bahsettiği şekilde vücut yapımla her tarafında aynıdır Benim de siyah saçlı alnımda yara izi Yüzümde ben başım bedenimde büyük Yüzüm çok geniş ve beyaz gibi parlıyor Esmerim siyah saç siyah sakal ön dişlerin çok parlak ve iş konusunda da çok dayanıklı ve çok çalışkan bir insan Yani bu video izlerken sanki bir nevi Benden bahsediyor ve ben de hiç bugüne kadar harama el uzatmadın haksızlığı hiç kabul etmedim hakareti hiç kabul etmedim Babam bile birisine hakaret ederse babama sinirleniyorum bugüne kadar ben babam da ayrılırken bir kuruş para babamda istemedim Çok şükür evimde var arabamda var Herşeyim var kimseye muhtaç değilim Bunu kime borçluyum Allahu tala biliyorum bana yardım ediyor ama ben böyle insanların ölümüne şeyleri görünce gözüm yaşlarımı tutamıyorum Kendime hakim olamıyorum Bazen de diyorum ki Allah'ım hepimizin Müslüman olarak Yarattım neden bu insanlar birbirini öldürüyor yani Hepimiz beraber yaşarsak Ne olmuş olmuş ki bazen de diyorum ki Allah'ım sen her şeye kadirsin Sen her şeyi biliyorsun ki böyle yapıyorsun senin dilinin altında böyle şeyler oluyor Ne haddimize böyle şey seninle konuşuyoruz benim hayatım böyle arkadaşlar ben de kendi yapımda şüphelenmeye başladım Yaşım 1983 doğumlu Şubat ayında doğmuşum Elbet o gün geri gelecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehdicim Kıçın açık uyumuşsun.

      Sil
    2. aynen sana katılıyorum şeytan girmiş rüyasına ��

      Sil
    3. Ulan Allah'i da ruyana karıştıranlar var yuh artik.kimseye anlatamadım demiş burda paylaşmış.birakin su sahtekarlığı peygamber efendimizi gorupde inanmayanlarda oldu.hz.mehdi yi gorsen ne olacak ki

      Sil
  14. İsa Mesih a.sın doğumu 347 ila 963 (veya bin) arasında değişen sayılarla rivayet edilir. Ebced u cefr hisaplarında bu neden göz ardı edilir. Hem 1300lü 1400lü 1500lü sayılar çıkartılınca hicrîdir , 1900lü 2000li yıllar çıkartılınca miladidir diye bir ebced kuralı mı var.
    bismillâh
    168x12 imâm=2016
    Juyeni bilmem ancak Gregorien/miladi takvime göre 2016 geçti.
    Mehdî 13üncü imam ise 168x13=2184 ki bu Gregorien olarak ise Muharrem 1611 eder peki ya 2016 / 2184 , hicrî ise ... Yaaa. Ümmetin `ömrünün muqatta` hurûfun temâmının cifrine göre 3405 olduğu da mervî (rivayet edilmiş) olup Sa`îd NursîNİN 10.09.H.1545 öğleden sonra 2 (düz hesap 1544 veya hattâ nın â sı y olarak 1553) cumartesidir , rivayet ise cumua (ve rahip rivayetine göre pazartesidir).
    Sesli-görüntülü bir vidyoya göre Sâlih ÖZCÂN (1929lu olup mürîdtir) Mehdî aleyhirrıdvânı göreceğim diyor. Çünki ÜSTÂD söylemiş . Yaaa görmezse , ... ÖZCAN yaşıyor mu.

    YanıtlaSil
  15. 2010 yılında Abdülhakim arvasi hazretlerini rüyamda gördüm ve ona hz mehdiyi sordum. Onun yaşadığını ve benim yaşımda(rüyayı gördüğümde yaşım 30) olduğunu düşünüyorum dedim. Bana cevaben şuan yaşıyor ama şu çocuk gibi diyerek 10-12 yaşlarında sarıklı cübbeli bir çocuğu işaret etti. Ve sonra başını sağ avucunun içine koyarak yattı. Rüya alimi Muhammed ibni Sirin ölüden duyulan haber doğrudur çünkü ölü hak evindedir der. Rüyamı sizlerle paylaşayım istedim.

    YanıtlaSil
  16. Islam da olmayan yahudi oyunu ebced cifir hesaplariyla gayba taş atanlar ve Allah'in resuluymus de sanki insanları mujdeliyorlarmis gibi davrananlarin hesabı ne büyüktür. Pembe Ruyalarla oturduğu yerden devlet kuran mehdi cagiranlarin hesabı ne büyüktür. Mehdi a.s. illaki gelecektir. Onun gelişi hadis üzerine şerh düşme yetkisi olan ilim ehli tarafından yaklaşık olarak bilinir bir tarih verilmesi hiç bisekilde doğru değildir. Yıllardır süre gelen bu tarihleme Saçmalığı insanlarin dine güvenini azalttığı gibi birilerinin de mehdiligini tasdiklemek için yapilmaktadir. Rabbim bizlere yardım etsin islam alemini bu her cihetteki zayıf liktan korusun.

    YanıtlaSil
  17. http://www.hzmehdi.net/2015/12/kyametin-alameti-turkler-ve-israil.html bu başlığın yorum yazma sayfası açılmıyor ve diğer sayfalarınızdada yazılan yorumları okuyamıyoruz maalesef bu bahsettiğimiz sayfadaki vatandaş kaynakları tam açıklarsa iyi olur ftö ile ilgili devletin yaptığı aşikarken ve devlet yahudileirn safında yer almadığı halde türkler yahudileirn safında yer alacak sonrada osmanlı oyunu yapacak diye hem ceddimize hem devletimize iftira atmaktadır. şuan devlet kademesi bizzat mehdi için hazırlık yapmkatadır o yazıyı yazan cahil bilmiyormuki sufyani şamdan çıkacaktır bu durumda türkiyenin safı nasıl yanlış olabilir kaldıki şuan esed rejiminin anlaşma yaptığı gruplara baktığımızda bunların neredeyse tyamamının israile çalıştığını rahatlıkla söyleyebiliriz açıklamasıuda şudur PYD IŞIDi ABD KULLANIYOR BÖLGEYİ İNSANSIZLAŞTIRMAK İÇİN ESED HEM PYD HEM İŞİD İLE İYİ İLİŞKİLER İÇİNDE ABD Yİ İSE ROTCHİLD VE ROCILFELLER YÖNETMEKTE ONLARDA YAHUDİ BU NEDENLE ABD İSRAİŞLİ KORUMAKDA EL NUSRA YI İSE BİZZAT İSRAİL KULLANIYOR BU DURUMDA IŞID PYD VE EL NUSRA İSRAİLE HİZMET EDİYOR ESED İSE SADECE ÖSO YA SALDIRIYOR BU DUURMDA ESEDDE İSRAİL İLE ANLAŞMALI ARADA BİR YALANDAN BİRBİRLEİRNİ BOMBALIYORLAR AMAÇ BÖLGEYİ İSRAİLİN ARZ-I MEV UT İÇİN İŞGALİNE HAZIRLAMAK DECCAL İRANDA İSFEHANDA ÇIKACAK

    ŞİMDİ YUKARDAKİ HADİSLERDE BELİRTİLEN OLAYLAR VE ŞUAN YAŞANAN GERÇEKLER IŞIĞINDA KİMKİ TÜRKİYE İÇİN YANLIŞ YOLDADIR DERSE O DA DİĞERLEİRNE HİZMET EİDYOR DEMEKDİR DEVLETİMİZ MEHDİ ASLM IN GELİŞİNE BİZZAT HAZIRLIK YAPMAKTADIR SİLAHLAR ÜRETEREK TEKNOLOJİ GELİŞTİREREK VE MEHDİ DOĞU ROMAYA KURU BİR YOLDAN GİRECEKDİR HADİSİ İÇİN YOLLARI HAZIRLAMIŞTIR MEHDİ ESKİ TABİR İLE ANKARA KONYA SAYILIYORDU KONTYADAN YÖNETECEKTİR HADİSİNE UYGUN OLARAK SARAYI HAZIRLAMIŞTIR VE 250 EYALET İÇİN AYRI AYRI BÖLÜMLER HAZIRLANMIŞTIR

    DECCAL İÇİN HAZIRLIK YAPANLARDA VAR ELBET ÖRNEĞİN MEDİNEDE YAPILAN DECCAL SARAYI ŞU AN HAZIR HADİS DE GEÇEN DECCALİN SARAYI MEDİNEDE EN TUZLU YERDE OLACAKTIR HADİSİNE UYGUN OILARAK KRAL EN TUZLU YERE KENDİ ADINA SARAY YAPTIRMIŞTIR ( DECCAL İÇİN) MEHDİ İÇİN HAZIRLIK YAPAN TÜRKLER KÖTÜ AMA DECCAL VE SUFYANİ İÇİN HAZIRLIK YAPAN İRAN SURİYE SUUD LAR İYİ ALLAH SİZE AKIL FİKİR VERSİN

    YanıtlaSil
  18. Tamamen yalan ve uydurma bir yazı, 2010 a 40 eklersen o zaman 2050 de gelecek.

    YanıtlaSil
  19. Cok problem var ama biraz tarih bilgisi olan insan bu donem dunyanin en huzurlu ve baris icinde yasadigi donem oldugunu bilir haline sukreder savas cigirtkanligi yapmaz.Allah akil fikir versin.bulup bi manyagi mehdi diye onumuze koyacak kadar kendinizden gecmis durumdasiniz.

    YanıtlaSil
  20. Böyle önemli bir konuda hiç yorum yapılmaması çok ilginç !

    YanıtlaSil
  21. Yukarıdaki yazı 2014 yılında www.gaybihadisler.com tarafından yayınlandıktan sonra site kapanmisti

    YanıtlaSil
  22. Ben bir an önce gelmesini istiyorum dünyanın sonu gelsin herkes diğer taraftaki ailesine kavuşsun

    YanıtlaSil
  23. BÜYÜK TÜRKIYE YALANI NIN OSMANLI YA UYDURULDUŞU

    Kuruluş Dönemi (Beylikten Devlete)
    (1299-1453) Kuruluş (Cumhuriyet Devletin den Büyük Türkiye Devleti Yalanına) (1919-2053) 100 er yıl arayla

    I. BAYEZID 1389-1402 (Necmettin Erbakan1999-2002)
    16 Ocak 1998'de Anayasa Mahkemesi tarafından kapatıldı.
    1999 genel seçiminin TBMM’de koalisyon gerektiren bir dağılım ortaya çıkmıştı. bahceli koalisyon un önünü kapatti
    FETRET DEVRİ 1402-1413 (2002 2013)
    Erdoğan,Gulen, Abdullah gül,
    I.MEHMED (Çelebi) 1413-1421 (Recep Tayyip Erdoğan 2013-2021) Devletin ikinci kurucusu olarak nitelenen Çelebi Mehmed

    Mehmet Çelebi 1410-1420 (Recep Tayyip Erdoğan 2010-2020)
    1410 senesinde Süleyman Çelebi'yi (balyoz , ergenekon2010), 1413 senesinde de Musa Çelebi'yi (fetöcüler) tasfiye ederek birliği sağladı. Osmanlı tahtında yalnız kalınca ilk işi etrafındaki beylikleri itaati altına almaya girişmek oldu.
    1414'te (2014 konya mitingi)(Ahmet Davutoğlu nu başbakan yapti)

    -1415'de (2015 Recep Tayyip Erdoğan cumhurbaskani oldu)Venediklilerle ilk deniz savaşı yapıldı. 1416 ve 1417 senelerinde Avrupa'ya akınlar düzenledi, büyük zaferler kazanıldı.(Suriye firat kalkani2016-2017)
    -1419'da Tuna Nehri tekrar geçildi.(2019 ?)

    -1420'de Eflak Voyvodası bir harpte öldürüldü, yerine kardeşi tayin edildi. Candar Beyliği ise tamamen Osmanlı topraklarına katıldı(2020 ?)
    Benim tori de bu 2019-2020 olaylari büyük ihtimal bu Rezza yi konusturup Erdoğan savaş suçlusu ilan edilir (deccal) 21 de gidiyor zaten

    YanıtlaSil
  24. Siz seçmece mi geliyorsunuz:) herkes bir mehdi olmuş bi mehdi görmüş:) mehdi olmak ne kadar kolay mıs... mehdilik kolay birşey olsa o kadar alameti kendinde bulunduran kişi zaten ben mehdiyim derdi. Alimler zor bela onu razı etmek için niye uğraşsın... komik olmayın bence

    YanıtlaSil
  25. Allah Hidayet Versin Ben Mehdiyim Diyenlere.. Bizide Mehdi As Asker Eylesin İnşallah

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon